Για να κάνετε μια παραγγελία απο το ergo-horeca.gr αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
1) Περιηγηθείτε στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
2) Όταν βρείτε το προϊόν που θέλετε, επιλέξτε τυχόν διαθέσιμες επιλογές αν υπάρχουν (π.χ. μέγεθος, χρώμα) και πατήστε το κουμπί "Καλάθι" για να προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας.
3) Μόλις έχετε προσθέσει όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το εικονίδιο του καλαθιού αγορών στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και πατήστε "Εμφάνιση καλαθιού".
4) Στη σελίδα του καλαθιού, ελέγξτε τα προϊόντα, την ποσότητα και τις τιμές. Εάν θέλετε να εφαρμόσετε ένα κουπόνι ή μια δωροεπιταγή, εισάγετε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε "Χρήση κουπονιού". Στη συνέχεια, πατήστε "Αγορά" για να προχωρήσετε στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.
5) Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε με τα στοιχεία σας. Σε αντίθετη περίπτωση, εγγραφείτε παρέχοντας τα απαραίτητα στοιχεία ή επιλέξτε την επιλογή "Συνέχεια ως επισκέπτης" για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό.
Σημειώστε ότι πραγματοποιώντας παραγγελία ως επισκέπτης, θα πρέπει να παρέχετε τα απαραίτητα στοιχεία αποστολής και τις πληροφορίες πληρωμής για κάθε παραγγελία που κάνετε, καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν θα αποθηκεύονται σε ένα λογαριασμό. Επίσης, μπορεί να μην έχετε πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες και λειτουργίες που προσφέρονται στους εγγεγραμμένους χρήστες, όπως η παρακολούθηση των παραγγελιών ή η αποθήκευση διευθύνσεων αποστολής.
6) Αφού συνδεθείτε ή δημιουργήσετε λογαριασμό, θα καλεστείτε να επιλέξετε μια διεύθυνση αποστολής για την παραγγελία σας. Επιλέξτε μια από τις διαθέσιμες διευθύνσεις ή προσθέστε μια νέα.
7) Στη συνέχεια, επιλέξτε τον τρόπο αποστολής που προτιμάτε, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος και τον χρόνο παράδοσης.
8) Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, όπως πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του Viva Wallet Smart Checkout, PayPal, αντικαταβολή ή Τραπεζική κατάθεση.
9) Ελέγξτε την παραγγελία σας, τα στοιχεία αποστολής και την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Αν όλα είναι σωστά, πατήστε "Επιβεβαίωση παραγγελίας" για να ολοκληρώσετε την αγορά.
10) Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά, θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω email και Viber ή SMS με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία είναι σωστά.
11) Κατά την εκτέλεση της παραγγελίας, ενδέχεται να λάβετε επιπλέον ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας, όπως η ημερομηνία αποστολής ή η πρόοδος της παράδοσης.
12) Όταν το προϊόν παραδοθεί, βεβαιωθείτε ότι είναι σύμφωνο με την περιγραφή και ότι λειτουργεί σωστά. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε απορίες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του ergo-horeca.gr είτε τηλεφωνικά στο 2314 171 317 είτε μέσω email στο orders@ergo-horeca.gr.
Εφαρμόζοντας τα παραπάνω βήματα, μπορείτε να ολοκληρώσετε με επιτυχία μια παραγγελία από το ergo-horeca.gr