Το καλάθι σας

Συνήθεις ερωτήσεις

Συνήθεις ερωτήσεις

Για να κάνετε μια παραγγελία απο το ergo-horeca.gr αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

1) Περιηγηθείτε στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

2) Όταν βρείτε το προϊόν που θέλετε, επιλέξτε τυχόν διαθέσιμες επιλογές αν υπάρχουν (π.χ. μέγεθος, χρώμα) και πατήστε το κουμπί "Καλάθι" για να προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας.

3) Μόλις έχετε προσθέσει όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το εικονίδιο του καλαθιού αγορών στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης και πατήστε "Εμφάνιση καλαθιού".

4) Στη σελίδα του καλαθιού, ελέγξτε τα προϊόντα, την ποσότητα και τις τιμές. Εάν θέλετε να εφαρμόσετε ένα κουπόνι ή μια δωροεπιταγή, εισάγετε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε "Χρήση κουπονιού". Στη συνέχεια, πατήστε "Αγορά" για να προχωρήσετε στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

5) Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε με τα στοιχεία σας. Σε αντίθετη περίπτωση, εγγραφείτε παρέχοντας τα απαραίτητα στοιχεία ή επιλέξτε την επιλογή "Συνέχεια ως επισκέπτης" για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό.

Σημειώστε ότι πραγματοποιώντας παραγγελία ως επισκέπτης, θα πρέπει να παρέχετε τα απαραίτητα στοιχεία αποστολής και τις πληροφορίες πληρωμής για κάθε παραγγελία που κάνετε, καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν θα αποθηκεύονται σε ένα λογαριασμό. Επίσης, μπορεί να μην έχετε πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες και λειτουργίες που προσφέρονται στους εγγεγραμμένους χρήστες, όπως η παρακολούθηση των παραγγελιών ή η αποθήκευση διευθύνσεων αποστολής.

6) Αφού συνδεθείτε ή δημιουργήσετε λογαριασμό, θα καλεστείτε να επιλέξετε μια διεύθυνση αποστολής για την παραγγελία σας. Επιλέξτε μια από τις διαθέσιμες διευθύνσεις ή προσθέστε μια νέα.

7) Στη συνέχεια, επιλέξτε τον τρόπο αποστολής που προτιμάτε, λαμβάνοντας υπόψη το κόστος και τον χρόνο παράδοσης.

8) Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, όπως πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του Viva Wallet Smart Checkout, PayPal, αντικαταβολή ή Τραπεζική κατάθεση.

9) Ελέγξτε την παραγγελία σας, τα στοιχεία αποστολής και την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Αν όλα είναι σωστά, πατήστε "Επιβεβαίωση παραγγελίας" για να ολοκληρώσετε την αγορά.

10) Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά, θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω email και Viber ή SMS με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία είναι σωστά.

11) Κατά την εκτέλεση της παραγγελίας, ενδέχεται να λάβετε επιπλέον ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας, όπως η ημερομηνία αποστολής ή η πρόοδος της παράδοσης.

12) Όταν το προϊόν παραδοθεί, βεβαιωθείτε ότι είναι σύμφωνο με την περιγραφή και ότι λειτουργεί σωστά. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε απορίες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του ergo-horeca.gr είτε τηλεφωνικά στο 2314 171 317 είτε μέσω email στο orders@ergo-horeca.gr.

Εφαρμόζοντας τα παραπάνω βήματα, μπορείτε να ολοκληρώσετε με επιτυχία μια παραγγελία από το ergo-horeca.gr
Η διαδικασία εγγραφής περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο eshop, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνομα, διεύθυνση, email και τηλέφωνο. Ωστόσο, αν δεν θέλετε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό, υπάρχει η δυνατότητα να ολοκληρώσετε την αγορά ως επισκέπτης.

Για να πραγματοποιήσετε μια αγορά ως επισκέπτης, επιλέξτε την επιλογή "Επισκέπτης" κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς. Θα πρέπει να παράσχετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή της παραγγελίας, όπως όνομα, διεύθυνση, email και τηλέφωνο, αλλά δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν μόνιμο λογαριασμό στο eshop.

Σημειώστε ότι πραγματοποιώντας παραγγελία ως επισκέπτης, θα πρέπει να παρέχετε τα απαραίτητα στοιχεία αποστολής και τις πληροφορίες πληρωμής για κάθε παραγγελία που κάνετε, καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν θα αποθηκεύονται σε ένα λογαριασμό. Επίσης, μπορεί να μην έχετε πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες και λειτουργίες που προσφέρονται στους εγγεγραμμένους χρήστες, όπως η παρακολούθηση των παραγγελιών, η αποθήκευση διευθύνσεων αποστολής ή η ιστορία παραγγελιών σας.

Παρόλα αυτά, η επιλογή να πραγματοποιήσετε αγορές ως επισκέπτης μπορεί να είναι βολική για όσους δεν επιθυμούν να δημιουργήσουν λογαριασμό ή να αποθηκεύσουν τα στοιχεία τους στο ergo-tel.gr. Σε κάθε περίπτωση, αν αποφασίσετε αργότερα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, μπορείτε να το κάνετε ακολουθώντας τη διαδικασία εγγραφής και να επωφεληθείτε από τα πρόσθετα πλεονεκτήματα που προσφέρονται στους εγγεγραμμένους χρήστες.
Οι μέθοδοι πληρωμής που γίνονται αποδεκτές είναι πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω του Viva Wallet Smart Checkout, PayPal, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και αντικαταβολή.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα λάβετε έναν αριθμό και έναν σύνδεσμο παρακολούθησης (tracking number) με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας (αφορά μόνο αποστολές με courier).
Το ergo-horeca.gr  χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένες συνδέσεις (SSL) και πρότυπα ασφαλείας για να προστατεύσει τις πληροφορίες των πελατών κατά τη διάρκεια της πληρωμής. Στο ergo-horeca.gr, οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω Paypal και Viva Wallet Smart Checkout, που παρέχουν επιπλέον επίπεδα ασφαλείας και προστασίας για τις συναλλαγές σας.

Με τη χρήση των υπηρεσιών Paypal και Viva Wallet Smart Checkout, τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποθηκεύονται στο ergo-tel.gr, και έτσι εξασφαλίζεται ότι οι πληροφορίες σας παραμένουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια της πληρωμής.
Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή προβληματικό προϊόν εξαιτίας της εταιρείας μας (π.χ. καταστροφή κατά τη μεταφορά, μη λειτουργικό, λάθος στην τιμολόγηση ή την αποστολή, κ.λπ.), έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε αντικατάσταση, επισκευή ή επιστροφή χρημάτων, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το αντίγραφο του παραστατικού αγοράς.
2) Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ακριβή κατάσταση που το παραλάβατε, συσκευασμένο και μη χρησιμοποιημένο.
3) Πρέπει να συνοδεύεται από μια αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά τη συμπλήρωση της φόρμας επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι, ανάλογα με το ζήτημα, μπορεί να απαιτηθεί η διάγνωση του ελαττώματος προτού εγκριθεί η επιστροφή. Εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο στο δίκτυο της εταιρείας μας, θα προχωρήσουμε στην αντικατάστασή ή την επισκευή του. Σε διαφορετική περίπτωση, θα επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς σας.

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει στη συμπλήρωση της φόρμας επιστροφών και θα σας παρέχει οδηγίες για το πώς να επιστρέψετε το προϊόν.

Όταν λάβουμε το προϊόν και επιβεβαιώσουμε την ελαττωματική ή προβληματική κατάστασή του, θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση, επισκευή ή επιστροφή των χρημάτων, ανάλογα. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσα σε μια προκαθορισμένη περίοδο χρόνου, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας.

Σημειώνουμε ότι η πολιτική επιστροφών ισχύει μόνο για προϊόντα που παρουσιάζουν προβλήματα λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας μας. Δεν ισχύει για προϊόντα που επιστρέφονται λόγω αλλαγής γνώμη.

Ακυρώσεις παραγγελιών

1) Αίτημα ακύρωσης πριν την αποστολή παραγγελίας:
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας του, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Προκειμένου να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών του Ergo-horeca.gr, τηλεφωνικά ή μέσω email, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας.

2) Αίτημα ακύρωσης μετά την αποστολή παραγγελίας:
Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, ο πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας. Ωστόσο, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών του Ergo-horeca.gr.

3) Πολιτική ακύρωσης για προϊόντα που δεν είναι σε απόθεμα:
Στην περίπτωση που το προϊόν που έχει παραγγελθεί δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμα και ο πελάτης δεν επιθυμεί να περιμένει την παράδοσή του, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων του. Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών του Ergo-horeca.gr, τηλεφωνικά ή μέσω email, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και το αίτημα ακύρωσης.

4) Ακύρωση παραγγελίας λόγω λανθασμένων πληροφοριών:
Το Ergo-Tel.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, εφόσον οι παρεχόμενες πληροφορίες (όπως στοιχεία επικοινωνίας, διεύθυνση αποστολής κλπ.) είναι λανθασμένες ή ανεπαρκείς. Σε αυτή την περίπτωση, η εξυπηρέτηση πελατών θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για διευκρίνιση ή διόρθωση των στοιχείων, προτού προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελίας.

5) Ακύρωση παραγγελίας από το eshop Ergo-horeca.gr:
Το Ergo-Tel.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, την τιμή ή τις προϋποθέσεις αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση, η εξυπηρέτηση πελατών θα επικοινωνήσει με τον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email για να τον ενημερώσει για την ακύρωση της παραγγελίας και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή. Εάν ο πελάτης έχει ήδη πραγματοποιήσει την πληρωμή, τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε.

6) Χρόνος επιστροφής χρημάτων:
Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας και εφόσον ο πελάτης έχει πραγματοποιήσει την πληρωμή, τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.

Σημείωση: Η παρούσα πολιτική ακύρωσης παραγγελιών ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του Ergo-horeca.gr. Η πολιτική μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση, και οι πελάτες πρέπει να ενημερώνονται για τους τρέχοντες όρους πριν από την πραγματοποίηση κάθε αγοράς.
Για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο , να στείλετε email στο orders@ergo-horeca.gr ή να τηλεφωνήσετε στον αριθμό 2314 171 317.
Οι αποστολές πραγματοποιούνται με τους παρακάτω τρόπους :

Γενική Ταχυδρομική κόστος 5,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) μέχρι 6 κιλά όγκο ή/και βάρος.

Ελτά πόρτα-πόρτα κόστος 4,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) μέχρι 6 κιλά όγκο ή/και βάρος.

Μεταφορική εταιρεία.

Τα δωρεάν μεταφορικά στις περιπτώσεις που η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρεία και υπάρχει μεταφόρτωση,

ισχύουν για την πρώτη φορτωτική, την δεύτερη την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Τα δωρεάν μεταφορικά στις περιπτώσεις που η αποστολή γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ισχύουν για όγκο ή/και βάρος μέχρι 6 κιλά, αν o όγκος ή/και το βάρος ξεπεράσει τα 6 κιλά και αυξηθεί το κόστος θα σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικώς είτε με γραπτό μήνυμα είτε μέσω e-mail. 

Η εταιρεία σε περιπτώσεις που το/τα δέμα/τα ξεπεράσουν τα 6 κιλά όγκο ή/και βάρος και πάντα με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη ώστε το κόστος των μεταφορικών να κρατηθεί χαμηλό, μπορεί να αλλάξει τον τρόπο αποστολής, σε αυτές τις περιπτώσεις ενημερώνει είτε με γραπτό μήνυμα είτε μέσω e-mail.

Η μεταφορά ορισμένων προϊόντων στα οποία αναφέρεται γίνεται μόνο μέσω μεταφορικής εταιρείας με επιλογή και χρέωση του πελάτη (κατόπιν συνεννόησης). Η μεταφορά πραγματοποιείται με αφετηρία πρακτορείο με έδρα την Θεσσαλονίκη και η παράδοση έως τον χώρο της μεταφορικής εταιρείας στην Θεσσαλονίκη είναι δωρεάν
Για να ενημερώνεστε για προσφορές και νέα προϊόντα, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter του ergo-horeca.gr ή να μας ακολουθήσετε στις σελίδες κοινωνικής δίκτυώσης μας.
Η διαδικασία εγγύησης και επισκευής εξαρτάται από τον κατασκευαστή του προϊόντος και τους όρους της εγγύησης. Σε περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του eshop για να σας καθοδηγήσουν σχετικά με τη διαδικασία.

Για να χρησιμοποιήσετε ένα κουπόνι ή μια δωροεπιταγή στο ergo-horeca.gr, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:


Βήμα 1: Προσθέστε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας.


Βήμα 2: Αφού προσθέσετε όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού σας που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας.


Βήμα 3: Στη σελίδα του καλαθιού, δεξιά από τα προϊόντα που έχετε προσθέσει, θα βρείτε το πεδίο για την εισαγωγή του κωδικού του κουπονιού ή της δωροεπιταγής. Εισάγετε τον κωδικό του κουπονιού ή της δωροεπιταγής στο αντίστοιχο πεδίο.


Βήμα 4: Κάντε κλικ στο κουμπί "Χρήση Κουπονιού" που βρίσκεται δίπλα στο πεδίο εισαγωγής του κωδικού.


Βήμα 5: Εάν ο κωδικός είναι έγκυρος και ισχύει για τα προϊόντα στο καλάθι σας, η έκπτωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στο σύνολο της παραγγελίας σας. Ελέγξτε το σύνολο της παραγγελίας για να βεβαιωθείτε ότι η έκπτωσή έχει εφαρμοστεί σωστά.


Βήμα 6: Συνεχίστε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία αποστολής και τη μέθοδο πληρωμής.


Βήμα 7: Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και της έκπτωσης που εφαρμόστηκε.


Με αυτά τα βήματα, θα έχετε επιτυχώς εξαργυρώσει και χρησιμοποιήσει το κουπόνι ή τη δωροεπιταγή σας στο ergo-horeca.gr.

Για να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

Βήμα 1: Καταχωρίστε την παραγγελία σας στo ergo-tel.gr, επιλέγοντας τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και προσθέτοντάς τα στο καλάθι σας.

Βήμα 2: Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, επιλέξτε την επιλογή "Παραλαβή από το κατάστημα" ως μέθοδο αποστολής.

Βήμα 3: Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και πληρωμής.

Βήμα 4: Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και τις οδηγίες για την παραλαβή από το κατάστημα.

Βήμα 5: Περιμένετε για μια ειδοποίηση (συνήθως μέσω email ή SMS) ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή. Η χρονική περίοδος προετοιμασίας της παραγγελίας ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον όγκο των παραγγελιών στο κατάστημα.

Βήμα 6: Όταν λάβετε την ειδοποίηση παραλαβής, επισκεφτείτε το κατάστημα με τον αριθμό παραγγελίας σας. Ενδέχεται να σας ζητηθεί να επιδείξετε το email ή το SMS επιβεβαίωσης παραγγελίας.

Βήμα 7: Παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα και ελέγξτε τα προϊόντα για να βεβαιωθείτε ότι είναι σύμφωνα με την παραγγελία σας.

Σημείωση: Εάν υπάρχουν περιορισμοί λόγω καταστάσεων όπως πανδημίες ή άλλες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, ενημερωθείτε για τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν στο κατάστημα και τηρήστε τις οδηγίες για τη διατήρηση της ασφάλειας και της υγείας όλων.
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης και τη μέθοδο αποστολής που επιλέγετε.
Στο ergo-horeca.gr, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε γρήγορες παραδόσεις και ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται συνήθως από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Παρόλο που κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιταχύνουμε τη διαδικασία, υπάρχει πάντα η πιθανότητα καθυστερήσεων λόγω απρόβλεπτων παραγόντων, όπως καιρικές συνθήκες ή προβλημάτων των εταιρειών μεταφοράς.